ISO-certificaat

In januari 2023 heeft Cedrah de ISO-audit met succes afgerond en het nieuwe certificaat ontvangen. Dit laat zien dat Cedrah kwalitatief goed werk levert.

Klantsignaal

Tevreden klanten zijn heel belangrijk voor ons. Daarom kunnen klanten van Cedrah doorgeven. Elk signaal is welkom, van compliment tot klacht. Dit klantsignaal kunt u via onze website invullen.

Privacybeleid

In ons privacybeleid staat hoe we omgaan met privacy en wat de rechten en plichten zijn. Voor de PREM meting in de wijkverpleging hebben we een aparte privacyverklaring.

ZorgkaartNederland

Door uw ervaring met Cedrah te delen op ZorgkaartNederland.nl laat u zien wat goed gaat in onze zorg en wat beter kan. Doet u mee?

Kiesbeter.nl

De resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek en de meting Verantwoorde Zorg worden elk jaar gepubliceerd op de landelijke site kiesBeter.nl.

Kwaliteitsjaarverslag

In het kwaliteitsjaarverslag van 2023 leggen we verantwoording af over de zorg en diensten die we binnen Cedrah verlenen.

VVAR (Verpleegkundige en Verzorgende Adviesraad)

We vinden het belangrijk dat verpleegkundigen en verzorgenden kunnen meedenken over de koers en keuzes van Cedrah. De VVAR (Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad) helpt hierbij. Zij geven advies aan het bestuur en management.

De VVAR doet dit vooral door:

  • de zorg kwalitatief te verbeteren;
  • te kijken of het beleid past bij wat er op de werkvloer gebeurt;
  • ervoor te zorgen dat professionals zich meer betrokken voelen bij de organisatie;
  • hun kennis en ervaring te delen.